.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد امام جمعه نکا از رسانه ملی

امام جمعه نكا از نحوه انتخاب موسيقي در برنامه‌هاي رسانه ملي نظير راديو پيام و راديو جوان انتقاد كرد.

به گزارش ايسنا ، محمدباقر محمدي لائيني ا در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهرستان از پخش قسمت آخر سريال چهارخانه توسط رسانه ملي نيز انتقاد كرد و گفت : پخش سكانس آخر اين سريال توهين به روحانيت بود و بايد با عوامل اين برنامه برخورد شود..

وي تصريح كرد: برخي از موسيقي‌هايي كه از رسانه ملي پخش مي شود، هيچ وجاهت شرعي ندارد و بايد در اين زمينه ها دقت نظر بيشتري باشد.

امام جمعه شهرستان نكا با ابراز تاسف از پخش برنامه‌هاي توهين آميز از رسانه ملي تصريح كرد: دشمن درصدد حمله و توهين به شخصيت و مليت ايراني است و خودي‌ها بايد در اين زمينه همگام با دشمنان نشوند.

محمدي لائيني در بخش ديگري از سخنانش ضمن توصيه تقوا به نمازگزاران افزود: كساني كه درباره كلام حق تعقل نمي‌كنند، باعث فتنه انگيزي‌هاي مختلف در جامعه مي‌شوند.

وي توصيه كرد: بياييد ظرفيت هاي خودمان را بشناسيم تا كمالات انسان‌ها افزايش يابد.

امام جمعه نكا با گراميداشت هفته زن در جامعه اسلامي يادآور شد: زنان جامعه ما بايد هوشيار باشند تا ضمن حفظ كرامت زن و مقام مادر، مورد سودجويي برخي از افراد قرار نگيرند.

وي با اشاره به اينكه دشمنان براي ضربه زدن به نظام اسلامي هر روز نقشه‌هاي جديدي ترسيم مي‌كنند ، از ايجاد اختلاف، تخريب اخلاق، ضايع كردن نسل جوان و گسترش فرهنگ ابتذال به عنوان نمونه‌هايي از اين نقشه‌ها ياد كرد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.202 seconds.